Meidät tunnetaan ainutlaatuisesta muotoilun ja tyylin yhdistelmästä. Laaja valikoima edullisia matkalaukkujamme on tehty kestämään, innovatiivisista, korkealaatuisista materiaaleista, joissa on kiinnitetty huomiota yksityiskohtiin ja laatuun. Mutta käytännöllisyyden ei tarvitse tarkoittaa tylsää. Eloisat, huomiota herättävät mallimme ja värimme saavat tuotteemme erottumaan joukosta. Maailmanmatkaajaa ajatellen suunnitellut matkalaukkumme ovat täydellinen matkakumppani seuraavalle seikkailullesi.
Brändin historia
American Tourister on yksi maailman johtavista matkalaukkubrändeistä, jolla on toimintaa yli 120 maassa ympäri maailmaa.
Matkamme alkoi vuonna 1933, kun perustaja Sol Koffler laittoi säästönsä peliin perustaakseen matkalaukkuyrityksen Providenceen, Rhode Islandille (USA). Hänen unelmansa: luoda kestävä matkalaukku, joka olisi edullinen kaikille.
Lentomatkustaminen oli nousussa ja kevyemmille matkalaukuille oli kysyntää. Esittelimme maailmanmatkailijoille kevyet HI-Taper-matkalaukut, jotka olivat täynnä matkaa helpottavia lisäominaisuuksia.
50-luvulla kokeilimme huippuluokan materiaaleja kehittääksemme maailman ensimmäisen valetun matkalaukun, jonka tunnistettava moderni muotoilu kesti kovimmatkin käsittelyt.
Kun kansainvälinen matkailu lisääntyi huimasti 60-luvulla, olimme ensimmäinen yritys, joka "testasi" matkalaukkujamme suurten lentoyhtiöiden matkustamomiehistön kanssa.
Käynnistimme Gorilla-mainoskampanjan. Tässä maailmankuulussa, pitkäaikaisessa mainoksessa gorilla hakkasi matkalaukkua eläintarhan häkissä. Hän ei koskaan voinut saanut sitä rikki!
Kaksi maailman suurinta matkalaukkumerkkiä yhdistyivät.
Kaksi maailman suurinta matkalaukkumerkkiä yhdistyivät, kun Samsonite osti American Touristerin: liitto, joka vei molemmat tuotemerkit uudelle tasolle.
Aloitimme tekemään yhteistyötä Disneyn kanssa luodaksemme matkalaukkuja, joissa on fanien suosikki Disney- ja MARVEL-hahmoja.
Olemme voittajia! SoundBox, ikoninen polypropeenimallistomme, jossa on vaikuttava ympyrämuotoilu, voitti arvostetun Red Dot Design Award -palkinnon.
Pistetilanne!
Teimme yhteistyötä maailmankuulun jalkapalloilijan Cristiano Ronaldon kanssa, joka oli maailmanlaajuinen brändilähettiläämme vuoden 2018 mediakampanjassamme.
Jälleen innovoimalla toimme Airconic-malliston tuotevalikoimaamme.
Enemmän kuin vain upea nykyaikainen muotoilu – se oli kevyin kovapintainen matkalaukkumme tähän mennessä – ja suuri matkalaukku painoi vain 3,2 kg.
Ymmärtäessämme muutoksen tarpeen ja sitoutumisen planeettamme suojelemiseen keskitimme ponnistelumme kestävämpien matkalaukkujen valmistamiseen ainutlaatuisella materiaalilla, joka on valmistettu kierrätetyistä PET-pulloista nimeltä RecyclexTM. Tätä materiaalia voidaan käyttää sekä sisävuoren että ulkokuoren ja laukkujen kankaan valmistamiseen.
Yhteensä 1.000.000 SoundBoxia myytiin Euroopassa, mikä varmisti sen aseman matkailufanien suosikkina. Oletko huomannut sellaisen seikkailuillasi?
Täytimme 90 vuotta!
Jep, olemme vanhempia kuin näytämme, mutta pyrimme silti visioomme kehittää korkealaatuisia matkalaukkuja, jotka ovat kohtuuhintaisia kaikille - aivan kuten perustajamme halusi.